دل یار Sara Naeini دل یار دانلود آهنگ سارا نائینی بنام دل یار همراه متن ترانه از نغمه موزیک Sara Naeini – Del Yar Lyrics دانلود آهنگ سارا نائینی به نام دل یار हई @sinashear ईह – Telegram हई @sinashear ईह – Telegram پیام زندگی آکورد گیتار آهنگ دل یار از سارا نائینی زخمه – Telegram چراغ موشوی کویر اش.

عاربیدادکرمانی شعر نو دل یار, سارا نائینی, ,راه، رویامو چطو دزدید من یلدام، شب دور از خورشید باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز، رویید او رویید و درخت از این همه درد، چو نگاهم خشکید  Sara Naeini - Del Yar | سارا نائینی - دل یار. 0.00 | 4:07. Previous track Play or pause track Next .

10 دل یارم شدغمین

track. Enjoy the full SoundCloud experience with our free app. دل یار - سارا نائینی Del yar - Sara Naeini 2016. متن آهنگ دل یار. راه رویام رو چه زود دزدید من یلدام شب دور از خورشید باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چون گیاهی مرموز رویید او رویید و درخت از این همه درد چون نگاهم خُشکید [متن آهنگ.

«دل یار» از سارا نائینی] [قسمت ۱] راه رویامو چه زود دزدید من یلدام، شب دور از خورشید [برگردان] باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز  متن آهنگ دل یار از سارا نائینی. راه رویام و چه زود دزدید من یلدام، شب ِ دور از خورشید باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز رویید او رویید و  د.

ل بدادن جان سپردن دارد آبادی عشق #سینا عاقبت بردی دلم را گر چه یارم نیستی شدغمین اوندانست عشق دارددرسرش چون رازها می کند بالا نشین آخر چنین با نازها است گوئیاعشق عسل گشته وپیداشده است شب نشینی وخوشی کرده هوس این دل ما پرده بر چیده شب و، زمستان خاطرات کوچ یار است دلم از بی کسی خود خود بی محابا.

شدغمین اوندانست عشق دارددرسرش چون رازها می کند بالا نشین آخر چنین با نازها #سینا. محرم بشو ای دل بیا در صف رندان. بی عشق حسین دل شود افسرده اشک شوق از لحظه ی دیدار یار. با سلامی پر زنور معرفت شدغمین و ناامیداز جستجو. هاتفی او را دراین حال  Am E7 Dm6 Am راه رویامو چه زود دزدید من یلدام شب دو.

ر از خورشید A Am E Bdim Am Dm باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز رویید Am E Bdim Am Dm او  اون پرنده شدغمین ازغم نالیدن مریم پرزدورفت ازاونجا روی یک به من گفتی خدا همراهت ای یار زکویت میروم بااشک دل به لیلی بسته وازعالم وآدم برید عشق عالم رانمایان  یک سرعصری دل من تنگ بود تنگ ازای.

ن چرخ هزاررنگ بود. حال بدی با زمرا این دل دیوانه من شدغمین غم به درخانه من زدکمین چون دل من گشته سیاه وپلید هیچ نگردد دیگه پاک وسپید دیشب ازشدت مستی بشکست ساغرمن یار معشوقه نواز رفت دگر از برمن. کینه های دلت را می شویی تا دلبرت را جای دهی در پس کوچه های که آسمان وزمین شدغمین بیاد. شاعر:مجید .

آرشویو کامل دل یارم شدغمین

گفته بودم نکنم ترک تو یار حالیا بین مرا  دل یار, سارا نائینی, ,راه، رویامو چطو دزدید من یلدام، شب دور از خورشید باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز، رویید او رویید و درخت از این همه درد، چو نگاهم خشکید  Sara Naeini - Del Yar | سارا نائینی - دل یار. 0.00 | 4:07. Previous track Play or.

نت آهنگ های معروف دل یارم شدغمین

pause track Next track. Enjoy the full SoundCloud experience with our free app. دل یار - سارا نائینی Del yar - Sara Naeini 2016. متن آهنگ دل یار. راه رویام رو چه زود دزدید من یلدام شب دور از خورشید باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چون گیاهی مرموز رویید او رویید و درخت از این همه درد چون نگاهم خ.

بهترین دل یارم شدغمین

ُشکید [متن آهنگ «دل یار» از سارا نائینی] [قسمت ۱] راه رویامو چه زود دزدید من یلدام، شب دور از خورشید [برگردان] باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز  متن آهنگ دل یار از سارا نائینی. راه رویام و چه زود دزدید من یلدام، شب ِ دور از خورشید باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز رویی.

مجموعه دل یارم شدغمین

د او رویید و  دل بدادن جان سپردن دارد آبادی عشق #سینا عاقبت بردی دلم را گر چه یارم نیستی شدغمین اوندانست عشق دارددرسرش چون رازها می کند بالا نشین آخر چنین با نازها است گوئیاعشق عسل گشته وپیداشده است شب نشینی وخوشی کرده هوس این دل ما پرده بر چیده شب و، زمستان خاطرات کوچ یار است دلم از بی کسی.

خود خود بی محابا شدغمین اوندانست عشق دارددرسرش چون رازها می کند بالا نشین آخر چنین با نازها #سینا. محرم بشو ای دل بیا در صف رندان. بی عشق حسین دل شود افسرده اشک شوق از لحظه ی دیدار یار. با سلامی پر زنور معرفت شدغمین و ناامیداز جستجو. هاتفی او را دراین حال  Am E7 Dm6 Am راه رویامو چه زود دز.

دید من یلدام شب دور از خورشید A Am E Bdim Am Dm باز پاییز شد و باد چرخید و هوس چو گیاهی مرموز رویید Am E Bdim Am Dm او  اون پرنده شدغمین ازغم نالیدن مریم پرزدورفت ازاونجا روی یک به من گفتی خدا همراهت ای یار زکویت میروم بااشک دل به لیلی بسته وازعالم وآدم برید عشق عالم رانمایان  یک سرعصری دل م.

نت اهنگ دل یارم شدغمین

ن تنگ بود تنگ ازاین چرخ هزاررنگ بود. حال بدی با زمرا این دل دیوانه من شدغمین غم به درخانه من زدکمین چون دل من گشته سیاه وپلید هیچ نگردد دیگه پاک وسپید دیشب ازشدت مستی بشکست ساغرمن یار معشوقه نواز رفت دگر از برمن. کینه های دلت را می شویی تا دلبرت را جای دهی در پس کوچه های که آسمان وزمین شدغمین.

تاپ ترین دل یارم شدغمین

بیاد. شاعر:مجید گفته بودم نکنم ترک تو یار حالیا بین مرا .